tiistai 13. elokuuta 2013

Syysfiilistelyä ♥

Moiii :)

Tänään paluu kouluun. Kyllä kesäloma ois saanu olla pidempi... Oli kuitenki tosi kiva nähdä kaikkii kavereita joihin ei muuten lomalla törmäile. C:
Aamupäivä meni tukarihommissa, esittäytyminen pikku seiskoille ja opastaminen "Sanajahtiin" ympäri koulua. Boss feeling, vihdoinkin me ollaan  ysillä ja saadaan vallata tiski haha :D

Kuitenkin, parasta ja tämän päivän kohokohta: LIPUT HURTSIN KEIKALLE! Koko päivän oon vaan fiilistellyt tota ihan innoissani ja lasken päiviä toiseen päivään marraskuuta. ♥

 
 
Kesällähän Hurts ois ollut Ruississa, vähän harmitti kun olin silloin siellä Ranskassa... Luin pari päivää sitten Hurtsin FB-sivulta että ne tulee taas Suomeen, kuvitelkaa sitä onnee haha :D
Äiti vielä tarjoutui ostamaan mulle ja sille liput mun protulahjaksi :)
 
 
 
 
Juu, olin siis teatteriteemaisella protulla. Siitä voi sanoa pelkkää hyvää, me pohdittiin tosi paljon esimerkiks elämänkatsomuksii, suvaitsevaisuutta ja ihmissuhteita, aika monia näistä teatterin keinoin. Meistä tuli myös tosi hyvä ja tiivis porukka, kiitos kaikille vielä kerran ihanasta viikosta! ♥
 
 
 
Protukoru ♥
 
 
 
Tänään on muuten satanut melkein koko aamupäivän (tai sit kaatosade vaan osu just sillon kun fillaroin kouluun ja takas... -_-) ja iltapäivä on menny lähinnä kuvaillessa ja sitruunateetä juodessa.
Kuvissa toinen mun lempikupeista, Pariisi-teemainen Villeroy&Bochin New Wave. Meillä on toinenkin, teemana Lontoo. ♥
 
 
Paris♥
 
 
Olin menossa nojatuoliin lukemaan, mutta sehän oli jo varattu Mein chillaustuokioon.. :D
Ihanaa syksyä ja nyt uudella tsempillä peruskoulun viimeiseen vuoteen C: ♥
 
- Nora
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommenttia: